Testosteronet tar vare på det fine du har

Energi, styrke, muskelmasse, sexlyst. Alt avhenger av testosteronnivået ditt. For når du mister testosteron mister du også evnen til å bygge muskler, får mindre energi og hva som skjer med sexlysten orker du ikke tenke på en gang. 

Og dette opplever alle menn med alderen.

Fra du fyller 35 mister du nemlig hele 1 prosent testosteron i året. Dette er starten på det vi kaller mannens overgangsalder, og oppleves som vanskelig for mange. 

Tida forandrer alt

Både kropp og humør endrer seg: Kiloene kan for eksempel plutselig begynne å legge seg rundt magen. Mange blir nedstemte og opplever humørsvingninger, og de aller fleste oppdager at treningen ikke har den samme effekten som før – det blir vanskeligere å bygge og vedlikeholde muskelmassen.

Mange av de tingene vi forbinder med oss selv som menn, forandrer seg sakte, men sikkert. Og det kan være både deprimerende og frustrerende å se at man endrer seg. At de tingene man ikke vil miste, plutselig begynner å glippe med alderen, at kroppen ikke funker lenger, og klarer å gjøre det du vil.

Har du fortsatt lyst til å elske?

En av de mest følsomme temaene rundt mangel på testosteron er hva det gjør med sexlysten vår, og evnen til å prestere godt i et parforhold. Det er mange som med alderen sliter med lysten, og ofte ligger nøkkelen til dette i testosteronmangel:

En vanlig årsak til lav kjønnsdrift er nemlig at hormonene er ute av balanse. Hormoner er kjemiske budbringere i kroppen som har en rekke nøkkelfunksjoner for søvnkvalitet, metabolisme, humør – og sexlivet ditt. Hos menn er det da spesielt testosteronmangel som kan være årsaken til manglende lyst.

Men det finnes heldigvis måter å hjelpe testosteronet ditt langt inn i alderdommen, og da handler det primært om kosthold og trening.

Du må orke å ta vare på de viktige tinga

Trening er nøkkelen til å opprettholde kroppens testosteronnivåer gjennom nesten hele livet, og noen metoder er mer effektive enn andre. Treningstyper som bygger muskler og vedlikeholder vekten er de mest effektive: Muskelmasse produserer testosteron, og det er også funnet en klar link mellom overvekt og lave testosteronnivåer i kroppen.

Les mer om testosteron og trening her:

Slik trener du for å øke testosteronet ditt!

Og så gjelder det å spise riktig: Det finnes en rekke matvarer som gir deg kraft, energi og potens. Får du i deg råvarer som østers, spinat, egg, tunfisk eller bønner gir du kroppen alle forutsetninger for å opprettholde et sunt testosteronnivå i mange, mange år.

Den aller sikreste kilden

Men hvis du vil sikre at kroppen garantert får i seg næringsstoffene den trenger for sunne testosteronverdier, bør du også bruke riktig kosttilskudd. 

T8 dekker din daglige dose av sink, magnesium og vitamin B6 og er den enkleste måten å vedlikeholde testosteronnivået på: Du får energi og lyst til å ta vare på kroppen igjen, og mer overskudd og lyst i parforholdet

Slik tar du vare på det fine du har.

Prøv T8 i 60 dager

50% RABATT – KUN 199,-

Skriv inn ditt telefonnummer

Du blir sendt videre til et bestillingsskjema forhåndsutfylt med informasjon knyttet til ditt telefonnummer.
Du bestiller ingenting ennå.

Ingen forskuddsbetaling

Ingen kjøpsforpliktelser

14 dagers angrerett 

Gratis frakt

* Sink bidrar til å opprettholde normale testosteronnivåer i blodet og normal fruktbarhet og reproduksjonsevne. Terminalia Chebula bidrar til å opprettholde en sterk libido. Magnesium bidrar til normal muskelfunksjon.